Sunday, November 6, 2011

Jak skutecznie stracić chłopaka z powodu dziesięciu błędów w makijażu ;)

Po wejściu dziś na bloga musiałam przetrzeć łapą oczy ze zdziwienia. I to tak ze 2 razy. Ja naprawdę mam obserwatorów! (Nie dziwcie się moi drodzy, ze mnie taki blogger kosmetyczny jak z koziej... z koziej... głowy młynek scuba diving in menorca) Oczywiście mam na myśli to, że jak zakładałam bloga to liczyłam się z tym, że paru obserwatorów może będzie... a może i nie ;) Czyli, jakbym miała elegancko podsumować w kilku słowach (co łatwe nie jest, bom gaduła straszna)... No powiedzmy... Cytat z rozmowy Linusiaczka z Linusiaczkiem (samej z sobą czyli) - dla niewtajemniczonych to ze mnie niezły świr jest i lubię sobie czasami sama ze sobą pokonwersować, chociaż szybko się nudzę, bo zbyt długo to nie mam o czym scuba diving in menorca: No dobra, Linek, zakładaj tego bloga, może chociaż 10 obserwatorów Ci los miłosiernie ześle co by zupełnie obciachu nie było...


A tu taka niespodzianka! Normalnie nie wiem co z tym wszystkim począć ;)

Z radości, a i z przekory (wszak ja piszę tego bloga kompletnie czasami "na przekór czasom i ludziom wbrew": a to mi się najnowsze trendy nie podobają, a to jadę po kosmetycznych ulubieńcach bo zwierzaki maltretują, a to marudzę, a to wkurzam ludzi dwudziestostopniową pogodą w listopadzie...) wklejam Wam mój youtubowy filmik numer 1.

Ku przestrodze i z przymrużeniem oka ;)

Video oczywiście nieśmiertelnej MakeupGeek :)


10 comments:

  1. Haha się widziało już dawno temu :D świetnie skonstruowany, śmieję się z tego za każdym razem jak go widzę :D

    ReplyDelete
  2. Z serii "Wiesz mała zostawiłam żelazko na gazie" hahaha dobre

    ReplyDelete
  3. Dzięki Ci za ten filmik :D Ale się uśmiałam z rana :D

    ReplyDelete
  4. Gratuluję obserwatorów lecz się nie dziwię, bo czasem miło przeczytać coś na przekór innym :D

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam MakeupGeek, wydaje sie baaaardzo sympatyczna ;-) A filmik już widziałam, bardzo fajny ujęty temat, ja się na nim popłakałam ze śmiechu :D

    ReplyDelete
  6. Cieszę się, że się podobał :)

    @ Kobrii, bo on stary jak świat jest, ale i tak go jakimś cudem wcześniej przeoczyłam ;)

    @ Obsession też tak sobie właśnie pomyślałam :D Chociaż lepiej działa (Kaśka! Zadzwoń do mnie za 10 min i ja udam, że to coś pilnego)!

    @ Wizażownio, mnie się wydaje, że to jedna z najlepszych YT-bowiczek. Naprawdę zna się na rzeczy, a do tego wszystko pięknie i klarownie tłumaczy. Super babka :)

    @ Panno M, dziękuję za opinię, nie będę ukrywać, że bardzo mi się miło zrobiło!

    @ Kosodrzewino, polecam się na przyszłość :)

    @ MadAsAHatter: Prawda? :)

    ReplyDelete
  7. Najważniejsze to publikować dalej takie rzeczy, oby jak najwięcej osób nie robiło tychże błędów :D

    ReplyDelete
  8. Przede wszystkim masz obserwatorów, którzy naprawdę Cię czytają, i to bez setki rozdań na blogu ;)

    Filmik genialny :D

    ReplyDelete
  9. filmik zabawny;)
    braworka

    ReplyDelete

Zaglądasz? Podziel się opinią! :)

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Wszystkie uważnie czytam i zazwyczaj odpowiadam pod postem gdzie zostały zostawione. Jednocześnie proszę o niezostawianie komentarzy promująacych własnego bloga - naprawdę istnieją lepsze miejsca na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...